Uteritt

hej hej!

Först och främst får jag ta o be om ursäkt för mina stavfel.. jag har som sagt lite bråttom när jag skriver :P Sen -var kom alla kommentarer ifrån?? jag har ingen aning hur de hittat hit! Skoj i alla fall!

Nu till stallet! Efter gårdagens hoppning tyckte jag det kändes rätt med en ganska kravlös uteritt i det fina vädret! rigoletto höll nog med, han kändes pigg och fin! Lite fjöntig emellanåt hihi får är till exempel väldigt väldigt farliga! -ibland i alla fall ;)



Rådjuret har nog missuppfattat att den inte "behöver" gå i inhängnaden ;)

Det är härligt med uteritter att man kommer så nära alla vilda djur! Man ser både det ena och det andra och det tycker jag är mysigt!

Ikväll blir det bio -True Grit. För en gång skull fick Andreas välja ;)

Ikväll kommer även en rolig bildserie som vi skrattade gott åt i stallet idag :)

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Marie

Så mysigt det ser ut!



Ja det är spännande med lägenheten, håll tummarna att vi får den!! Det är en 4:a mitt i centrum, på Grönegatan!



Klart vi ska ses snart, kanske kan ses ute på någon mysig uteservering någon dag? Sen kan vi bjuda hem så fort vi fått en lägenhet! :)



kram

2011-04-15 @ 10:58:14
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0