Alla hjärtans dag

För ett år sen skrev jag så här på alla hjärtans dag:

En helt vanlig dag enligt vissa.. men inte enligt mig! För mig är det en dag full med förväntningar.. och ångest.. Som singel får man inte den kärlek varje dag som man får i ett förhållande, därför är det inte en dag bland alla andra.. Och vem blir inte glad av lite överaskningar, blommor och kort? Visst hade jag blivit glad en vanlig dag med.. men inte besviken när jag inte får det. På alla hjärtans dag hoppas man ändå någonstans att något ska hända.. och så gör det inte det, och då blir jag lite deppig.. töntigt jag vet, men så fungerar jag! Jag är i alla fall tacksam för alla jag vet älskar mig för att inte tala om Fia som ger en sådan villkorslös kärlek så jag tror att jag kan börja gråta!! Ja.. jag är en liten romantiker som tror på det lyckliga slutet i hollywood filmerna -men vad är egentligen fel med det?

Så nu har jag filosoferat klart och nu ska jag vara lite positiv igen, den här dagen gillas inte som singel bara! :)

Ja.. och ikväll ska jag äta en god middag, tända ljus och se en bra film alldeles SJÄLV! Och glömma allt som har med kärlek o göra!!

Kramar till alla ni underbara personer!!

Nu är det lite annorlunda!! Jag är LYCKLIG!! hihi men jag kan ändå komma ihåg känslan och hade jag inte haft Andreas hade jag nog känt likadant!

Detta årets alla hjärtans dag har i allafall varit supermysigt! Började med en kanonfrukost, lite spa, hämta hundarna, ut i skogen, hem o vila, middag och nu har vi precis kommit hem från squashen!

Kram

Kommentarer
Postat av: Eva

Vad jag gläds med dig!!

2011-02-15 @ 20:57:51
Postat av: Ida

Tack mammsen! Det värmer!

2011-02-15 @ 21:25:36
URL: http://alladessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0