färdig..

Nu är jag färdig att åka till Göteborg. Tåget går halv tre och jag ska ta bussen ner till stationen vid två.

Hästarna har fåt mockat, mat och hö, hundarna har varit ute på promenad. Jag är dushad, iordninggjord, väskan är packad -ja allt verkar vara i sin ordning!

Andreas är på kurs för att ta jaktlicens! Han var uppe tidigt, men jag sov nog väldigt djupt (ovanligt ;) inte speciellt) för jag märkte inte att han gick.. var bara tomt i sängen när jag vaknade!

Ha en trevlig helg! För det ska jag!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Ann

Vad kul att Andreas också ska jaga. Visste inte att han var intresserad.

Kram

Ann

2011-02-27 @ 15:09:40
Postat av: Anonym

jodå han är intresserad!

Så han vill nog gärna besöka er sen! :)

2011-02-28 @ 20:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0