Fia och Rigoletto!

Hej hej!

Igår fick Fia följa med till stallet. Det fungerar superbra! Medan jag rider får hon ligga i Rigolettos box och hon gör inte ett ljud i från sig, även omd et är andra folk i stallet.


Eftersom Rigoletto varit lite hostig och snuvig tog jag ett lugnt pass i ridhuset. Mycket skritt och lite trav! Han känns pigg ändå, men det är inte bra att han är snuvig... Travade över lite cavaletti haha men R hoppar över den första bommen och travar sedan över resten! Bushäst! Är sugen på o hoppa!!

Idag blir det en uteritt tillsammans med Liv, Andreas och hundarna! Fiiiint väder ju!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Ann

En väluppfostrad stallhund helt klart. Hon har ju suttit i "Lillens" box sedan hon var liten. Jag har glömt den stackarn mer än en gång för hon är ju så tyst. Skönt att läsa att ni är friska igen.

Kram

Ann

2011-02-12 @ 16:31:23
Postat av: Ida

Ja det är skönt att hon är så enkel att ha med sig!

haha ja det gäller att inte glömma henne.. jag har råkat stänga in henne i foderkammaren nån gång och även glömt henne i bilen! Stackare! Men jag tror hon är en ganska lycklig hund ändå!

kram

2011-02-15 @ 21:24:50
URL: http://alladessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0