PM

hej hej!

Sitter och skriver på ett PM i aktiebolagsrätt. Det handlar om den verkställande direktörens löpande förvaltning. Har kommit en bit på vägen, men det är dock en bit kvar!

I eftermiddag är det dags för seminarium. Seminarumena i denna kursen är inte obligatoriska, men dock nyttiga att gå på. Dock vet jag inte vad det är med mig. Två skoldagar i rad har jag förberett seminariumena gjort mig i ordning, men sen precis innan jag ska åka, har jag ångrat mig och blivit hemma. Känner mig så dålig när jag gör det.. men som Bina sa: Så länge jag klarar mig så är det skitsamma om jag går på lektionerna eller inte! Jag måste sluta byr mig så mycket om vad andra ska säga.. Andreas kom också med stöttande ord att det inte är så mycket kvar. Och det är sant.. den första juni ska kandidatuppsatsen vara inlämnad och sen är det NO MORE!! Håll ut!

Nu ska jag fortsätta rota i lagtext!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0