sjuka :(

hej hej!

Vinterkräksjukan, maginfluensa, matförgiftning -you name it.. Både jag och Andreas blev magsjuka natten till söndag. sprang om varandra på toa hela natten och fick inte behålla någon mat u nder måndagen..

Idag har vi dock kunnat äta, utan att spy men är lite möra.. inget kul alls.

andreas skall dock jobba imorgon.. eller ha skulle på kurs och resonerade "jag ska ju bara sitta" haha Jag får se om jag tar mig till stallet och ser hur jag mår efter det!

Jobbigt när båda är sjuka.. man behöver ju ändå handla och gå ut med hundarna. Fast egentligen är det väl bra o komma ut o röra lite på sig -få igång kroppen igen!

Kram

Kommentarer
Postat av: eva

Skönt att ni börjar bli bättre igen. kram

2011-02-08 @ 22:38:09
Postat av: Marie

Usch! Krya på er! kram

2011-02-09 @ 10:56:38
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com
Postat av: Marie

vet inte hur ofta du är på facebook så jag skriver till dig här med. Ut och äta och sen festa lite hos mig på lördag? är du sugen?

2011-02-09 @ 12:47:04
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0