skritt i ridhuset

Hej hej!

Ni börjar vi bli människor igen! haha ojoj vad det tar på en o va sjuk! Jag hade en lugn förmiddag och begav mig sedan till stallet vid halv fyra. Rigoletto hade tappat en sko så vi var "intvingade" i ridhuset! haha inte mig emot -tänkte bara skritta och att vara på hemmaplan var ju bara bra i fall jag skulle börja må dåligt ;)

Rigoletto gick fint! jag försökte att få honom i en låg, låg form. Det funkar när han är ordentligt ställd i sidan, men då tappar jag bakdelen! Är dock nöjd med mitt lilla skrittarbete och R kändes fiiin!

Mådde lite illa faktiskt.. men tror mer det beror på att kroppen inte är igång.. nu mår jag bra igen i alla fall och aptiten är tillbaka!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0