Skritttur!

hej hej!

Rigoletto hade varit svullen i vänster bak igår så därför valde jag att skritta ut en runda. Jag tyckte hans ben såg fina ut, men bättre att ta det lugnt när hans ben inte är helt 100. Jag ville skritta..Rigoletto galopperade på stället! haha han är så söt -allt för att slippa jobba! Efter turen tog jag några varv i trav i ridhuset. Ville inte sluta passet med hans paradnummer! Det bästa man kan göra när han håller på så är att driva framåt och trava. Han kändes väldigt fin så jag tog bara några varv innan jag skrittade av och tog in honom! Det känns som att jag börjar komma åt honom mer och mer nu vilket är jätteroligt! hittat några knappar i alla fall! :)

kram kram

Kommentarer
Postat av: Aramis - En dressyrblogg

Ja det såg såååå fint ut när jag såg er häromdagen :o) KRAM och tack snälla för din hjälp idag!

2011-02-04 @ 23:47:47
URL: http://aramise.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0