Ystad saltsjöbad!

Då var vi hemkomna och rena efter vår vistelse på Ystad saltsjöbad!

Efter att ha lämnat hundarna i Sandy och i Smyge checkade vi in i Ystad kl 15. Upp på rummet och bytte om till morgonrockar och sedan ner till poolerna! Nytt sen jag var där sist var de varma källorna som alltså var belägna utomhus. Hur härligt som helst!

Massagen var välbehövlig! Jag har haft ont i ryggen några dagar så det var ju passande! Massörskan var förvånad att jag inte hade mer ont.. mina muskler var stela och jag fick kommentarer som "jag försöker hitta skuldran, men musklerna bara hoppar runt!" och "Oj.. nu fick du precis som skrubbsår i huden.." haha och mycket väl.. efteråt (fortfarande) hade jag röda märken på ryggen!

Kvällen bestod av trerättersmiddag som var hur god som helst! Himla lyxigt! För att inte tala om frukostbufeen i morse! ME LIKE!

helt underbar vistelse i alla fall!

Kram

Kommentarer
Postat av: Marie

Det låter som en väldigt mysig Alla hjärtans dag!

2011-02-15 @ 09:39:27
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com
Postat av: Ida

Det var det absolut!

Hoppas du också hade en bra dag!

2011-02-15 @ 21:26:52
URL: http://alladessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0