En resumé!

Ja.. 2010 har minst sagt varit ett händelserikt år!

Året började i Thailand med Bina där vi reste runt och hade det allmänt gott!

I februari fick jag min efterlängtade hund. Jag hade planerat att skaffa hund lååångt innan, men ville vara klar med längre resor och utbytestermin först. Men i februari var det alltså dags och glädjen var total!


Sommaren bestod av nytt jobb i Trelleborg där jag trivdes mycket bra! Slutet av sommaren åkte jag och Bina till Portugal! Ungefär samtidigt träffade jag Andreas!


I september kom jag i kontakt med Liv och blev därefter medryttare till hennes häst Rigoletto! Bättre häst får man leta efter!


I november fick jag mitt första riktiga heltidsjobb! Börjar i augusti och det ska bli riktigt spännande!

Som sagt har det varit ett väldigt händelserikt år och jag tror inte att 2011 kan leva upp till det. Men det gör inget, så länge jag får behålla det 2010 gett mig är jag mer än nöjd!

Kram

Kommentarer
Postat av: FowZie ♥

nu märker man att 2011 är igång när alla har börjar uppdatera ordentligt ! =)

2011-01-03 @ 01:43:23
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Marie

Fint år det där! Jag kan däremot tänka mig ett mycket bättre 2011 för min del :)

2011-01-04 @ 10:23:20
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0