helg!!

Även om jag varit ledig sedan i onsdags så är det något speciellt med helg! Det händer så mycket roligt!

Ikväll ska vi till Gislöv och fira Anders. Imorgon ska jag antagligen hjälpa Mikaela med Uffe och sedan träffa min fina bina! Däremellan ska Rigoletto ridas och skötas! :)

Jag var knäckt av min lärare härom dagen.. blir så himla besviken.. även om man gör sitt bästa så är det inte nog.. Jag hade mitt första handledaremöte inför kandidatuppsatsen där vi diskuterade ämnesval. Jag hade ett förslag men tyckte det var likt en uppsats jag skrev i beskattningsrätt II (för samma lärare) Hans kommentar var då: "Jo, men den var ju inte bra" På ett riktigt förnedrande och nedlåtande sätt. Nähä, sa jag, men jag fick ju VG på den? "Jo, men det var på gränsen" SUCK så även om man får VG på något så är man inte BRA NOG?? han skulle bara veta hur jag kämpar med ångest över att inte vara bra nog, och nu får man inte heller vara glad över ett VG??

sorry.. behövde bara spy ut mig lite!!

Nu är jag i alla fall i full gång och letar ämne.. några förslag??

kramar

Kommentarer
Postat av: Marie

Blä för dåliga lärare! De ska vara där för att uppmuntra inte för att trycka ner! Snart slipper du allt som har med skola att göra, kämpa på! kram

2011-01-28 @ 10:10:06
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com
Postat av: Ann

Hej!

Han hade säkert en dålig dag. Nu slipper du dem snart. Sista rycket heja på!

Kramis

Ann

2011-01-28 @ 10:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0