Jag blev idol! :P

Hej hej!

Igår var det dags för ännu en spelkväll, denna gången med Bernice och Mattias!

På dagen var jag och Anna på Erikshjälpen i Åkarp där jag bland annat hittade "idol-spelet". En brunch senare var jag hemma igen.

Bernice och Mathias kom och vi åt och sen spelade vi först Galenpanna och sedan idol. Idol går ut på musikfrågor och sedan karaoke! Alla sjöng och var duktiga! men JAG VANN! hehe ;)

Ljus... liiiite mycket stearin.. :P men rätt fräckt?!

Idag har vi städat ut lägenheten och allting är tömt så imorgon tänkte jag lämna in nycklarna! Imorgon börjar även en y kurs -aktiebolagsrätt som jag ska läsa samtidigt som jag skriver uppsats i skatterätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0