Resdagbok: Hejdå Sidney, Hej Brisbane

Hejda Sidney, Hej Brisbane

torsdag 26 juni 2008 Sydney, Australien

Hej!

Da var det sista kvallen i Sidney. Mitt beslut kanns anda bra nu! Det ska bli kul! O ar det inte det kan jag bara dra vidare! Mast lara mig att sluta oroa mig!! Sa imorgon flyger jag till Brisbane. Det visade sig att en annan kille fran hostlet flyger 45 min efter mig o han hade en kompis i Brisbane som hamtar oss pa flygplatsen o sen har han bokat in oss bada pa ett nytt hostel! Det lonar sig verkligen o prata med folk! Hoppas att jag traffar lika manga harliga manniskor i Brisbane som jag har gjort har! De tva svenska tjejerna akte precis, men vi kanske ska ses i slutet av sommaren, beror pa var de ar och var jag vill!

Nu har jag inhandlat de fulaste kladerna jag har gjort pa lange! haha arbetsskor och herrskjortor! Man var tvungen att ha riktiga skor och langarmade skjortor o de enda jag kunde hitta var i en herraffar! haha men dar ar lite rosa i den ena sa det kanske inte ar nagon som marker ;)

Igar var vi nere pa en pub precis nedanfor hostlet dar det var ett quiz. En dragqueen som vard! Jag och Jamie (tyska tjejen) satt som fragetecken men det var skoj anda!



Har ar valdigt lugnt pa hostlet nu.. alla har akt, sa det kanns ratt bra att aven jag lamnar imorgon!



Har packat ihop mina grejer ocksa. Tyckte att jag hade mycket plats over nar jag akte, men nu har jag svart o stanga vaskan. Och sa mycket har jag inte kopt!

saknar er alla! Det ar jattekul o lasa era kommentarer! Det betyder mer an vad ni tror!

massa kramar Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0