Resdagbok: Somliga gar med trasiga skor..

Somliga gar med trasiga skor..

söndag 22 juni 2008 Sydney, Australien

Hej Hej!

Det blev utgang for mig anda pa midsommar! Precis sfter att jag skrivit det forra dagboksinlagget traffade jag tre svenskar. Sa jag hoppade sanbbt in i duschen o hangde med dem ut! Vi var pa tva olika stallen. Med paketet fick man kuponger for gratis drinkar sa det galler ju att utnyttja dem! Det var skoj i alla fall, men kandes inte riktigt som midsommar. Vi hade en blomsterkrans, men det var nog allt som paminde om midsommar! Och, Nej vi dansade inte sam grodorna aven om det kandes lockande ett tag :)



Igar gick jag till TCP-kontoret for att fa mitt losenord sa att jag kan soka jillaroo-jobbet, men hon som jag skulle traffa jobbade inte pa lordagar sa jag far vanta tills pa mandag. Kanns lite jobbigt att bara ga o vanta, kanns som att varje dag ar vardefull och jag vill bara vidare nu. Det blir lite ensamt emellanat och man kanner sig lite vilse nar man inte vet. Sa jag var lite nere resten av dagen. Strosade runt i Chinatown, men gick sedan tillbaka till hostlet. Pa vag hem gick min flipflops sonder :S som tur var utanfor en billig skoaffar! Sa det blev till o vandra in med en sko o kopa ett par nya! :)

Pa kvallen traffade jag tva tyskar sa vi satt och drack lite vin har pa hostlet. Vi ska kolla in museumet senare, mest for att fordriva tiden och imorgon ska vi antagligen aka pa valsafari! Det ser jag verkligen framemot!

Sa man traffar mycker folk har, men det ar bara kortsiktiga relationer, och det ar nog det jag tycker ar lite jobbigt. Att hela tiden borja om pa nytt.. men forhoppningsvis blir det battre nar man har kommit in i det har livet lite battre och kanner sig sakrare.

Jag mar i alla fall battre idag!
Kram Ida


Kommentarer
Postat av: elina

fin blogg! :D allt bra ? kraaaaaaaam

2011-01-20 @ 22:10:57
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0