Spelkväll!

Hej hej!

Ledsen för den dåliga uppdateringen.. ibland saknas bara lite inspiration! Ska försöka bättra mig!

I fredags var Elin och Anders här och vi spelade spel till långt in på småtimmarna! JAG ÄLSKAR SPEL! Nedan är vi i full gång och spelar "Galenpanna" , Är vi inte snygga?



Fiafisen var en liten tröttis!

Hon har faktiskt lugnat ner sig en hel del. Vet inte om det är nu när hon löper eller om det är allmänt! Hon blir fortfarande överglad när det kommer någon hit eller om vi åker någonstans, men det går snabbare och snabbare för henne att komma till ro!

Idag har jag lämnat in uppsatserna och är därmed klar med denna kursen! ..om de blir godkända vill säga! Nu är det aktiebolagsrätt och kandidatuppsats som gäller! Slutspurten nu! :)

Kraaaaam!

Kommentarer
Postat av: Eva

Tur att du håller dig till sällskapsspel!Det beroendet är ofarligt,tror jag.

2011-01-10 @ 20:03:08
Postat av: Ann

Fiafisen börjar bli vuxen, då ska man lugna ner sig fattar du väl :-) Kram Ann

2011-01-10 @ 21:43:26
Postat av: Ida

Mamma: tror du jag är spelberoende? haha du är kul du!



Ann: ja.. jag får väl börja inse att hon börjar bli stor.. men fia kommer ju alltid va min bäbis! :)

2011-01-11 @ 09:07:08
URL: http://alladessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0