Uteritt!

Hej hej!

Igår bestämde jag mig för att rida ut Rigoletto en runda. Han är väldigt långhårig och blir svettig direkt så därför tänkte jag bara skritta. Liv ska klippa honom i dagarna, tills dess tar jag det lugnt! Stackarn blir ju helt genomblöt!

Det var en mysig runda -var väl ute i en timme. Fokuserade på min sits och vänsterhand. Efter ett tag tyckte jag han svara bra på mina tygeltag, vilket borde betyda att jag är mjuk... Han blev inte lösgjord, men det var inte målet heller. Målet var att få han mjuk i vänsterhanden och det tyckte jag att jag lyckades med!

Det blir uteritt idag med, denna gången i sällskap med Liv, Andreas och hundarna!



Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0