ULF

Hej hej!

Dagen började med en stund med Anna, vi strosade runt lite i stan och mös!

Sedan körde jag till Trelleborg för att hämta upp Mikaela på skolan. Hem till dem och ut till stallet, lasta hästarna och begav oss till ridhuset i Anderslöv. Det var ett tag sen jag såg både Mikaela och Ulrika rida och det var jätteduktiga! Jag fick även prova lilla Uffe en stund och han var superhärlig! kort steg, men för att citera Ann -han är ju ponny! :)

Bjuder på lite bilder:

Ulrika



Mikaela



och Jag:



Kram kram

Kommentarer
Postat av: Eva

Så då fick du rida lite fast Rigoletto inte kommit hem än. Fina bilder på duktiga töser.

2011-01-13 @ 22:09:26
Postat av: Aramis - En dressyrblogg

Supersöta! Är övertygad om att de där blir två riktiga stjärnekipage!

2011-01-15 @ 16:38:44
URL: http://aramise.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0