Fina fina Pix!

Godmorgon!



Igår var Rigoletto superfin. Jag skrittade fram runt  åkern och begav mig sedan in i ridhuset. Värmde upp över några cavaletti i trav och galopp. Rigoletto kändes pigg och framåt och la sig inte på bettet. Det är mest i avsaktningar han gör det, så det får vi öva mer på.

Eftersom Rigoletto kändes så fin tränade jag mer med mig själv -min sits och att sitta ner i traven. När jag ökar traven kommer jar ur balans, så det måste jag också träna mer på!

På kvällen var vi på bio och såg baksmällan del2. Den var rolig och absolut värd att se! Riktigt bra för att vara en uppföljare! När vi kom ut därifrån hade jag fått ett samtal avv stallägaren att jag hade glömt sätta mat till Rigoletto. Stackars pix hade inte fått någon mat. Då jag vet att Liv är något av en nattmänniska ringde jag och hon hade löst det, så det var skönt! Förstår inte hur jag kunde glömma, det sista Liv gjorde när hon körde från stallet var att påminna mig!! aja det gick ju bra ändå!



Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0