Jari träning!

Hej hej!

Igår var det då dags att träna för Jari. Jag var lite nervös innan, men det var riktigt kul och mycket lärorikt!

Vi jobbade med grunderna -Rigolettos form. Jag har tydligen varit för snäll och inte krävt så mycket av honom. R ser mig inte som en ledare utan gör lite som han själv tycker! haha

Första övningen innebar att jag bara skulle göra halt och att R skulle stå kvar i samma form.  Det blev lite duster och R protesterade när jag började ställa krav. Nu vet jag i alla fall hur jag ska jobba med honom!

Vi jobbade även på att få igenom vänstersidan. Han var riktigt fin bitvis, men protesterade som sagt en hel del. hihi Det är bara att jobba vidare och jag tyckte att jag fick en hel del tips om hur jag ska göra!

Trots endast skritt och trav var jag helt slut efter 45 minuter. Skrittade av lilla R och sen blev det dusch, stretching, liniment på ryggen, blåspray på rötan och back on track på frambenen.

Tyvärr glömde jag kameran hemma, så ni får ta mig på orden! :)

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0