Voltige-tävling

Hej hej!

Dagens mors-dags firande blev inställt för mammsen var sjuk :( Istället tog vi en runda till stallet där det var voltige tävling! Det var roligt att se något annorlunda och det var många duktiga gymnaster! Jag höll faktiskt på med voltige själv när jag var mindre. Jag kommer ihåg att jag var i ridhuset på lördagar, betalade en tjuga och sedan fick vi voltiga! Lärde oss att hoppa upp och svänga runt på hästen! Det var faktiskt väldigt roligt! Hur som helst slutade ridskolan med denna aktivitet och därmed min karriär! :)


Efter lite fix i stallet bar det vidare av till Viresta där jag hjälpte Mikaela lite med Uffe. Sedan var vi i Trelleborg och kollade på syster Elin och Anders nya hus! Finfint var det!

Nu är det BB-final! :)

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0