helgen..

hej hej!

Det har hänt mycket i helgen.. eller ja.. mycket som har gjort mig trött och därför även sovit mycket ;)

I fredags var det stalldate hos Liv med härliga tjejer! Grillning, vin och en massa galet snack.. det spårar lätt ut :) haha

Kom hem vid halv två och fick några timmars sömn innan det var dags för loppis. halv sju var jag på plats på södra esplanaden och packade upp grejer. Jag hade knappt hunnit komma dit innan folk började gräva i grejerna! Fick sålt en hel del.. nästan för 1000:- och hade endast hälften av grejerna med mig hem! Så jag är nöjd! Vid tolv packade vi ihop och jag åkte hem och sov!

Några timmar senare bar det av till stallet, men vi var rätt sega allihop så det blev bara lite fix med mockning, mat och ryktning. Rigoletto fick vila! Mysteriet med hältan är löst. Strålröta i höger fram som har gått upp i skenan och resulterat i en spricka som går ända upp till karleden. Inte konstigt att han haft ont!! Så nu är skritt ordinerat samtidigt som vi behandlar med tjära.

När jag kom hem blev det en snabbdusch och sedan bar det av till Anna -schlagerfantasten för att kolla på Eurovision. Man får väl vara nöjd med resutlatet -en tredje plats!

Idag tog vi det lugnt på morgonen och sedan körde vi ut till måryd med hundarna! Efter en promenad med mycket pinnkastning och simmning körde vi och handlade mat. Hem och vilade (igen!) och sen körde jag till stallet. Blev en barbacka skrittrunda idag. Rigoletto gick fint, jobbade på bra! Jag hann tillbaka precis innan regnet!

Kvällen är lugn -vi är bänkade framför tv:n!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Aramis - En dressyrblogg

Hi hi - inte upp i skenan :o) Skenan sitter ovanför kotleden och riktigt sååå långt har sprickan inte gått :o) Det märkliga är dock var fasen strålrötan kommer från; vi har varken blött i boxarna eller leriga hagar??? Kram :o)

2011-05-16 @ 11:25:50
URL: http://aramise.bloggagratis.se
Postat av: Marie

Det låter som att ni har haft fullt upp :). Kramar

2011-05-16 @ 12:00:36
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com
Postat av: IssaTrönnblom

Hejsan! Just nu har jag två tävlingar igång på min blogg där man kan vinna ett valfritt smycke och brilliant smiles nya blekningstandkräm. Gå in på min blogg och klicka på tävlings kategorin om du är intresserad!



Ha en bra dag :) <3



http://tronnblom.blogg.se

2011-05-16 @ 20:19:52
URL: http://tronnblom.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att du har en skitfin blogg! Har du tid så slå även ett öga på min :).

2011-07-20 @ 03:08:23
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0