I'm back!

hej hej!

Ursäkta dålig uppdatering (igen!) :S Jag får skylla på uppsatsen! 22 sidor blev 12 för att sedan bli 35 -så jag har jobbat på ganska bra! Enligt mig själv i alla fall! Det känns mycket bättre att lämna in denna gången. Hoppas bara att handledaren håller med! :)

Gårdagskvällen spenderades på akuten.. Andreas skadade axeln på gymmet och kunde efter några timmar inte lyfta armen och knappt röra sig. Efter lite övertalning både från mig och hans mamma (som är sjuksköterska) körde vi in till akuten. Förväntade oss att sitta där hela natten, men så farligt var det faktiskt inte. Han kom direkt in på ett rum hos ortopeden, blev undersökt, ivägskickad till röntgen, tillbaka till ortopeden och sen hem. 4 timmar... hehe men det kunde som sagt varit värre! Antagligen är det en uttänjd ledkapsel (eller nåt ;)). Han ska magnetröntas om två veckor för att se om en muskel är av.

Så nu har jag en liten invalid här hemma! Sjukskriven och i smärta! Stackarn.. Men det stoppar inte min andypandy.. envis som han är ska han ju inte ta några smärtstillande och sitta still? -vad är det? haha

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Eva

Oj, Oj Ta väl hand om honom och hälsa ifrån oss.

2011-05-29 @ 13:15:17
Postat av: Marie

Usch stackare, hoppas att han blir bra snart! kram

2011-05-30 @ 14:10:19
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0