Träning inför träning!

Hej hej!

Idag gick det bra igen! Jag började med att skritta runt åkern i sällskap av Fia, Karin och Alfresco. Red sedan in i ridhuset och började trava fram direkt på lite längre tygel. rigoletto var pigg som bara den! hehe fick lite fnatt! Efter uppvärmning började ajg försöka loss på vänstersidan. Går väl sådär -jag får inte riktigt loss honom.. I alla fall koncentrerade jag mig på formen. Han lägger sig ju gärna i handen och går därmed på bogarna. Tyckte han gick fint! Slutligen kämpade jag på med galoppen där han gärna bytar galopp när det börjar bli jobbigt. Även den kändes bra efter ett tag och han var mjuk och följsam utan att bli för stark!



På torsdag ska jag träna för Livs tränare, Jari, för första gången! Lite nervöst, men det ska bli roligt!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0