Uppdatering!

Hej hej!

Nu sitter jag på Gammelgården utanför Höganäs där jag och Liv är gårdsvakter! Tre hundar och två hästar håller oss sällskap! Det är därför jag inte har uppdaterat på några dagar...

I alla fall..

I fredags var jag med Mikaela och Anna hos vetrinären i Saxtorp för att undersöka Uffes hälta. Efter mycket om och men kom de fram till att det var ryggen som var problemet och han ska därför behandlas med massage i fem veckor.


När jag kom hem körde jag till Malmö för att hämta Bina som spenderade helgen hos oss. Valborg fbörjade med sillafrukost -som för vår del inte bestod av sill.. och inte något annat för den delen heller.. öl och cider :) Vi begav oss sedan ner till parken där vi umgick med en 10 000 andra! Efter några timmar tyckte vi att det räckte och begav oss hemåt och sov :) Kvällen bestod av gooood middag och en massa mys! Trevlig valborg!

I går mötte jag upp Liv i Ljungbyhed där hon skulle tävla. Det gick bra -62 % som drogs ned av några generalmissar. Grunden är i alla fall kanon! Vi körde sedan gemensamt ut till Gammelgården. Jag red ut en runda på en gnäggande Rigoletto som saknade sin Aramis. Fick i alla fall någon ordning på honom efter ett tag.

På kvällen kom Livs kompis och vi åt pizza och spelade nintendo 8 bitars! hihi skoj skoj!

Idag har vi skrivit lite på uppsatserna, jag har vilat en hel del ;) Vi ska snart iväg o kolla på Livs kompis som ska rida och sedan blir det vår tur att ta en sväng!

Det var en liten uppdatering om vad jag har haft för mig de senaste dagarna!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Andreas

Saknar dig sötnos!

2011-05-02 @ 18:34:10
URL: http://alladessa.blogg.se/
Postat av: Andreas

Saknar dig sötnos!

2011-05-02 @ 20:06:41
URL: http://alladessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0