Rigoletto-update!

Hej hej! I onsdags blev det ett pass i ridhuset där vi jobbade på som vanligt. Det är en otrloig skillnad både på framåtbjudningen och formen! Himla roligt! Liv och jag bytte häst i slutet så jag fick känna lite på Aramis. Mäktig känsla att sitta på den gråa springaren, men efter en stund satt jag mest och kollade på Liv och Rigoletto. Oj vad fina de var!! Försökte bara suga åt mig så mycket som möjligt! Idag blev det uteritt där även Fia fick följa med! Lite galopp på banvallen! Tror det var precis var Rigoletto behövde, kravlöst och kul! Jag står som reserv på en tävling i Malmö den 5:e så vi får hoppas jag kommer med där! Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0